Monday 6 June 2011

AccIdEnt!!!

Bismillahirahmanirahim...
Akhirnya....Nak Tak Nak Akhirnya Aku Buka Blog Ni..
Tak Tahulah Kalau ni Angan2 Taik Ayam...
Dah banyak Kali aku tulis buka Acc Blog Ni...Last2 aku Buka Gak Blog...Huhu
Tapi bukan itu yang sebenarnya aku Nak cerita...
Pagi Ini Aku Hampir Accident...Alkisahnya...
Di Waktu pagi sepoi-sepoi bahasa sedang aku belek telinga Airil tiba-tiba.....EEiiiiiikkkk!Pap!
Somi aku break emergency..Baby Airil terhantuk ke hadapan. Nasib aku sempat peluk dia. Aku terkejut gila kentang...Kereta kami berhenti di tengah jalan...SubhanAllah...masih panjang umur kami rupanya...
Aku dah meleleh air mata...terkejut! macam-macam perasaan ada..Aku belek kepala anak aku lagi..
Somi aku meneruskan perjalanan...Nak Hantar Airil ke rumah Baby sitter...
"Paa, Mama nak balik." Itu yang terucap di bibirku...Trauma!
Aku tak dapat bayangkan kalau apa-apa terjadi pada pengarang jantung hatiku ini...cukup aku trauma..
Dan tika saat ini terasa hampir separuh nyawa aku hilang..



 
Orang yang palingku cintai...

5 comments:

  1. wallawehhhhhhhhhhhh udah ade blog!! hehehe
    lovely lahhh

    ReplyDelete
  2. comel nye adik kat atas tuuu...:)

    ReplyDelete
  3. singgah sini dari blog kak risa dan terus follow!
    selamat berblog ye...semoga terus bersemangat!

    ReplyDelete
  4. Tak Pham Macam mana nak komen balik ni

    ReplyDelete